Tööjuhendamine
- Juht on alati olemas, ka nädalavahetustel. On koostatud igasuguseid juhendmaterjale, igal hommikul on koosolekud.
- Juhi ja töötajate omavaheline suhtlus on muutunud veel tihedamaks. Iga päev on vestlusring, kus räägitakse üle reeglid ja jagatakse kogemusi.
- Igas rühmas töötas oma kindel meeskond nii õpetajate kui kasvatuspersonali näol, kes hoidsid oma tervist ja olid üksteisele toeks.
- Igal laste kasvatusrühmal on oma meeskonna juht – sotisaalpedagoog, kes toetas ka „koroona ajal“ oma rühma lapsi ja kasvatusmeeskonda.
- Õpetajad korraldasid oma töö täiesti ümber, iga õpetaja töötas ühes kindlas rühmas, õpetajate tööd koordineeris ja neid toetas õppealajuhataja.
- Töötajaid ja lapsi informeeriti olukorrast pidevalt.
- Iganädalased juhtkonna ja meeskondade koosolekud toimusid Teamsi või Zoomi vahendusel, vajadusel kohtuti igapäevaselt ja räägiti olulised teemad kohe läbi, otsiti koos lahendusi. Põhiline – oldi kogu aeg üksteise jaoks olemas!