Töötajate toetamine ja positiivne suhtumine
- Tööandja peab töötajatesse suhtuma alati väga hästi, see aitab igasugusest raskest olukorrast üle. Alati ei ole palk peamine, tunnustamine ja hea sõna aitavad raskusi ületada.
- Vahetult lastega töötajatele oli tasuta toitlustamine.
- Juhataja on hakanud jagama klientide ja töötajatega erinevaid nalju, mis internetis leidub, et huumoriga tuju ja motivatsiooni hoida.
- Töötajaid varustatakse ka väljaspool tööd isikukaitse vahenditega, et vältida nakatumist.
- Töötajad tuuakse tööle ja viiakse koju asutuse transpordiga, et nad ei peaks kasutama ühistransporti.
- Suunasime kaugtööle kõik töötajad, kellel see oli võimalik.
- Meeskonnad kasutasid psühhosotsiaalseks toeks kovisioone, regulaarset suhtlust meeskondades ( telefoni, veebi teel). Vajadusel pakuti ka supervisioone ja individuaalset psühholoogilist nõustamist. Meeskonna toetamiseks kasutati ka enda psühholooge. Loovtegevused, kommunikatsiooniväljundite väljatöötamine, koostöö ja uued loovad väljakutsed olid samuti abiks.