Uued praktikad klienditöös
- Hooldustöötajad ei käi enam poes klientidele toitu otsimas. Kontaktide vähendamiseks tellitakse toiduained poest, töötajad poes ei käi.
- Sugulastele on varasemalt saadetud e-kirjad, neid teavitatakse klientide tervisest – sobilik side hoidmine, kaebuseid pole.
- Osadele sugulastele oleme öelnud, et saatku kirjad, meie prindime need välja ja loeme kliendile ette või teeb ta seda ise.
- Telefonitund on sisse seatud (T ja K) - lähedased helistavad hooldusjuhile, kes viib telefoni kliendile.
- Oleme olnud sammu võrra ees, oleme majades säilitanud rahu, tavalise töörütmi. Nädalaplaanid muutsime, leiutasime alternatiivtegevused.
- Oleme loonud võimaluse klientidel lähedastega videokõnesid teha.
- Hea praktikana võtame videokohtumised, et alati ei pea peresid kutsuma keskuse ruumidesse kohapeale vaid saab ka videosilla kaudu teha. Eriti just saab seda kasutada esmane info vahetamisena, kui pere alles valib teenuse osutajat. Pika ajalise nõustamsiena seda ei kasutaks kui vaid infovahetamiseks.
- Videosilla vahendusel teenuse osutamine võiks toimuda ka sellisel juhul kui klient mingil põhjusel samal päeval (tihti nt paar tundi enne teenuse aega) teenusest loobub. Tihti ei jõua keegi teine piisavalt kiiresti loobutud ajale kohale tulla seega veebitund võiks olla hea asendusvariant.
- Mõlemas õppekeskuses olid 2-3 juhtkonna liiget igapäevaselt majas, käisid rühmades, kuulasid muresid, jagasid informatsiooni, rääkisid nii töötajate kui lastega.
- Köögipersonal ei puutunud majas kellegagi kokku, et hoida nakkusoht olematuna.
- Lastele selgitati neile arusaadavalt olukorda nii maailmas, Eestis kui anti selgitust ka asutuse töökorralduse kohta. KLAT-teenus
- Lapsevanematele jagati teavet nii kooli kodulehe kui sotsiaalpedagoogide kaudu, kes perega pidevalt kontakti hoiavad. KLAT-teenus
- Terapeutide ja laste vahel korraldasime Skype seansse, et laste toetamine erialaspetsialistide poolt ei katkeks. KLAT-teenus
- „Kaugnõustamised toimivad ka väga edukalt. Hoiavad aega kokku ja on konstruktiivsed“. Naiste tugikeskused
- „Leidlikkuse arendamine ohutute kvaliteetsete töömeetodite rakendamisel (nt kohtumised vabas õhus, järgides 2+2 reeglit). Kaugnõustamise oskuste arendamine ning vilumus veebipõhiste võimaluste kasutamisel“. Naiste tugikeskused